"Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі"Мемлекттік мекемесі
Государственное учереждение "Отдел образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области "

Социальные сети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бөлімнің құрылымы

Лауазымдық нұсқаулық
 РМК меңгерушісі  

Мактумова Акбидай Бауыржановна

 

1. Жалпы ережелер

1.РМК меңгерушісі Білім бөлімі басшысының бұйрығымен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

Демалыс және еңбекке уақытша жарамсыздық кезеңіне оның міндеттері РҚБ басшысының бұйрығы негізінде ҚР заңнамасына сәйкес РМК әдіскеріне жүктелуі мүмкін .

 2. РМК меңгерушісінде жоғары кәсіби білімі, педагогикалық немесе басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі, жоғары біліктілік санаты болуы тиіс.

 3.АМО меңгерушісі өз қызметінде ҚР Конституциясын, ҚР "Білім туралы" Заңын, ҚР білім беруді дамыту тұжырымдамасын, ҚР білім беруді дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын, білім беру мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алады.

2. Лауазымдық міндеттері.

Қазақстан Республикасының заңнамасына, білім беру ұйымының жарғысына және өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру ұйымының қызметін ұйымдастырады.

Оқу үдерісін ұйымдастыруды, оқу жұмысын ұйымдастыру бойынша жоспарларды әзірлеуді жүзеге асырады.

Білім беру ұйымы жұмысының ағымдағы және стратегиялық жоспарлауды ұйымдастырады, оқу жоспарлары мен білім беру, типтік оқу бағдарламаларын орындау бойынша оқытушылардың жұмысын үйлестіреді, сондай-ақ оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін қажетті оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеуді ұйымдастырады, оны ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін қамтамасыз етеді.

Оқу процесінің сапасын, оқу жоспары мен бағдарламаларының орындалуын бақылауды жүзеге асырады. Ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды аттестаттауды дайындау және өткізу бойынша жұмыстарды ұйымдастыруды жүзеге асырады.

Педагогикалық кадрларды іріктеу мен орналастыруға қатысады. Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттаудан өткізуге және дайындауға қатысады. Оқу кабинеттерін қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі құралдармен және оқытудың жаңа құралдарымен жабдықтау бойынша жұмысты үйлестіреді. Оқытудың инновациялық технологияларын зерделейді, таратады және тәжірибеге енгізеді. Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді. Оқу жұмысы бойынша есеп беру құжаттамасының уақытылы жасалуын, дұрыстығын және тапсырылуын қамтамасыз етеді.

1.РМК қызметінің барлық бағыттарына жалпы басшылықты жүзеге асырады.

2 аудан педагогтарымен әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңде әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерттейді. Жетекшілік ететін мәселе бойынша білім беру ұйымдарын әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Мамандықтар бойынша педагогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды. Оқу-әдістемелік құжаттамаларды (дидактикалық материалдар, жабдықтардың үлгілік тізбелерін), семинарларды, озық тәжірибе мектептерінің мәжілістерін, конкурстарды, педагогикалық қызметкерлердің олимпиадаларын әзірлеуді, рецензиялауды және бекітуге дайындауды ұйымдастырады. Педагогтер мен білім беру ұйымдарының инновациялық және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарының нәтижелерін талдайды және қорытады. Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда консультациялық және практикалық көмек көрсетеді. Педагогтарға көмек ретінде библиографиялық анықтамалықтарды, әзірлемелерді, тестілік және басқа да материалдарды жасайды, оларды білім беру ұйымдарының оқу-әдістемелік кабинеттеріне, аудан (қала) педагогтарына жеткізеді.   Оқыту мен тәрбиелеудің озық технологиялары бойынша ақпаратты жинақтайды және таратады. Педагогтердің, білім беру ұйымдары басшыларының неғұрлым нәтижелі тәжірибесін зерделейді, жүйелейді, жинақтайды, мониторинг жүргізеді және таратады. Педагогикалық қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді. Оқушылардың конкурстарын, көрмелерін, олимпиадаларын, слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша қажетті құжаттаманы ұйымдастырады және әзірлейді.      Білім беру ұйымдарының аудиовизуалды интерактивті оқыту құралдарына қажеттілігін және қолданыстағы педагогикалық деректер банкінің жағдайын талдайды. Қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.

3. Қызмет функциялары мен бағыттары.

РМК меңгерушісінің негізгі функциялары мен қызметінің бағыттары:

1.Аудандағы әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және басқару, 

2. АМО-ның ведомстволық бағыныстылығына қарамастан ауданның және облыстың барлық түріндегі ҚБ-мен, "Өрлеу" БАИ және "Өрлеу" БАИ-мен, ББ-мен, АББ мамандарымен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.

3. Педагогикалық және басшы қызметкерлерді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары туралы қажетті ақпаратпен, білім беру мәселелері бойынша оқулықтар мен оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету.

4. Педагогикалық қызметкерлер мен ББ басшыларының ПК болжау, жоспарлау және ұйымдастыру, сондай-ақ оларға үздіксіз білім беру жүйесінде ұйымдастыру-әдістемелік көмек көрсету, осы жұмысты БАИ және "Өрлеу" БАИ-мен үйлестіру .

5. Желісін айқындау, әдістемелік қызметтің ауданында, негізгі бағыттарын және мазмұнын, оның жұмысын басшылары және мұғалімдерімен ББ.

4. Құқық.

РМК меңгерушісінің өз құзыреті шегінде құқығы бар:

РМК қызметкерлеріне міндетті өкім беру
РМК қызметкерлері өткізетін кез келген іс-шараларға қатысу
РМК қызметкерлерінің жұмысын тексеру
Өз біліктілігін арттыруға
5. Жауапкершілік.

РМК меңгерушісі жауапты болады.:

1.Әдіскерлердің біліктілік деңгейі, әзірленетін әдістемелік ұсынымдардың, бағдарламалардың, құралдардың, ақпараттық материалдардың сапасы.

2.РМК меңгерушісі ҚР еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады

 


Лауазымдық нұсқаулық
 Тәрбие ісі жөніндегі әдіскер  

Абишева Шолпан Куанышбаевна

 

1.Жалпы ережелер:

1.Тәрбие жұмысы жөніндегі әдіскер білім бөлімінің басшысымен қызметке тағайындалады және босатылады.

Демалыс және еңбекке уақытша жарамсыздық кезеңіне оның міндеттері РҚБ басшысының бұйрығы негізінде ҚР заңнамасына сәйкес РМК әдіскеріне жүктелуі мүмкін .

2. Тәрбие жұмысы жөніндегі әдіскер жоғары педагогикалық білімі, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл болуы тиіс.

3.Өз қызметінде. тәрбие жұмысы бойынша әдіскер: ҚР Конституциясын, ҚР "Білім туралы" Заңын, ҚР білім беруді дамыту тұжырымдамасын, ҚР білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын, білім беру мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алады.Жұмыс Ел Президентінің 1997 жылғы "Қазақстан" атты Қазақстан халқына Жолдауында көрініс тапқан өскелең ұрпақты тәрбиелеуге қойылатын талаптар аясында жоспарланған. – 2030: Барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы", "білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңында, "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңында, "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 7 шілдедегі Заңында, "Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасында", " Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін дамытудың 2007-2009 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы», Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы "2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы.Якорь

2.Лауазымдық міндеттері:

Білім беру ұйымдарында тәрбие процесін ұйымдастыруды жүзеге асырады.

Тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша жоспарлар мен іс-шараларды әзірлеуді, кәсіптік бағдар беру жұмысын ағымдағы және стратегиялық жоспарлауды қамтамасыз етеді, олардың іске асырылуын бақылауды жүзеге асырады. Сынып жетекшілерінің, тәрбиешілердің, кітапханашылардың, өндірістік оқыту шеберлерінің және дене шынықтыру-сауықтыру және көркемдік-эстетикалық бағыттағы қосымша білім беру оқытушыларының қызметін үйлестіреді.

Тәрбие жұмысына талдау жүргізеді.

 Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік құжаттарды әзірлеу, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша жұмысты ұйымдастырады, тәрбие процесінің сапасына, үйірмелердің, секциялардың және тәрбие жұмысының басқа да түрлерінің жұмысына, девиантты мінез-құлықты білім алушылармен жеке тәрбие жұмысына жүйелі бақылауды жүзеге асырады.

Тәрбие жұмысының мазмұны, формалары мен әдістерін жетілдіреді.

Дене тәрбиесі процесін, спорттық-сауықтыру және әскери-патриоттық жұмыстарды дамытуды үйлестіру бойынша, білім алушыларға салауатты өмір салты нормаларын дарыту бойынша жұмысты жүзеге асырады.

Патриоттық, азаматтық, интернационализм, жоғары мораль және адамгершілік қалыптастыру, білім алушылардың жан-жақты мүдделері мен қабілеттерін дамыту бойынша жұмыстарды жүзеге асырады.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар қатарындағы тәрбиеленушілермен жұмысты ұйымдастырады, Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғайды.

Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастырады, оқу-материалдық базаны нығайту бойынша жұмыстарды ұйымдастыруды жүзеге асырады.

Қоғамдық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналармен және ата-аналар комитеттерімен тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының әкімшілігі, қызметтері мен бөлімшелері өкілдерінің өзара іс-қимылын үйлестіреді.

 Білім беру ұйымдарында қолайлы моральдық-психологиялық ахуал жасауды қамтамасыз етеді.

Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді.

Тәрбие жұмысының нәтижелері туралы есеп береді.


 

Лауазымдық нұсқаулық
Кітапхана қоры бойынша әдіскер

Мактумова Акбидай Бауыржановна

 

1.Жалпы ережелер:

  Осы лауазымдық нұсқаулық Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 бұйрығымен бекітілген Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік тарифтік - біліктілік сипаттамаларының негізінде әзірленген. Нұсқаулық Қазақстан Республикасының "Білім туралы" 27.07.2007 ж. №319/111 есебімен құрастырылған.
Әдістемелік кабинеттің әдіскері РМК меңгерушісінің ұсынысы бойынша білім бөлімінің бастығымен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады. БМК әдіскерінің демалысы және уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде оның міндеттері БМК-ның басқа қызметкеріне жүктелуі мүмкін. Міндеттерді орындау еңбек туралы Заңға және білім беру бөлімі туралы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.
Әдістемелік кабинетінің әдіскері болуы тиіс жоғары кәсіптік білімі және жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес педагогикалық немесе басшы лауазымдардағы.
Әдіскер әдістемелік кабинет меңгерушісіне бағынады.
Әдістемелік кабинет әдіскері білуі тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы" , "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын және білім беру ұйымдары қызметінің мәселелері жөніндегі басқа да нормативтік актілерді; білім берудің мемлекеттік стандарттарын; педогогогика және жас ерекшелік психологиясының негіздерін;

Дидактикалық құралдар, жалпы және жеке оқыту әдістері, білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін ұйымдастыру жүйесі, білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктері, педогогогогтары жұмысының тиімді нысандары мен әдістерін анықтау, қорыту және тарату әдістемесі; оқу - бағдарламалық құжаттамалар әзірлеу принциптері мен тәртібі; педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері; әдістемелік және ақпараттық материалдарды жүйелеу принциптері; еңбек туралы заңнама негіздері; ережелер мен нормалар.

2. Лауазымдық Міндеттері

            Әдістемелік кабинеттің әдіскері ауданның ( қаланың) педагогикалық ұжымдарымен әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңде әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді. Тауық мәселесі бойынша білім беру ұйымдарын әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Мамандықтар бойынша педогогогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.(Дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбелері), семинарлар, озық тәжірибе мектептерінің отырыстары, конкурстар, педогогикалық қызметкерлердің олимпиадасы .Педагогтер мен білім беру ұйымдарының инновациялық және тәжірибелік – эксперименттік жұмыстарының нәтижелерін талдайды және қорытады.

Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу - әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда консультациялық және практикалық көмек көрсетеді. Педагогтарға көмек ретінде библиографиялық жинақтар, әзірлемелер , тестілік және басқа да материалдар құрастырады, олардың назарына білім беру ұйымдарының оқу – әдістемелік кабинеттеріне, аудан педагогтарына жеткізу. Оқыту мен тәрбиелеудің аударма технологиялары бойынша ақпаратты жинақтайды және таратады. Педагогтердің, білім беру ұйымдарының басшыларының неғұрлым нәтижелі тәжірибесін зерделейді, жүйелейді, жинақтайды, мониторинг жүргізеді және таратады. Педагогикалық қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді . Оқушылардың конкурстарын, көрмелерін , олимпиадаларын, слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша қажетті құжаттамаларды ұйымдастырады және әзірлейді. Білім беру ұйымдарының аудиовизуалды интерактивті оқыту құралдарына қажеттілігін және қолданыстағы педагогикалық деректер банкінің талаптарын талдайды. Қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді. Отандық және әлемдік тәжірибені оқыту мен тәрбиелеудің озық технологиялары бойынша ақпаратты қабылдайды және қайта таратады. Әдістемелік Кеңес отырыстарына материалдар дайындайды.

Оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерге тапсырыстар рәсімдейді , оқулықтарды мектептер мен оқыту тілдері бойынша бөледі. Келіп түскен ОӘК бойынша айналым ведомосі мен бухгалтерияға есеп жасайды. Оформляетподписку мерзімді басылымдар әдістемелік кабинетінің. Жаңа әдебиеттерді тіркеу журналдарын жүргізеді.

Әдіскер құқылы:

4.1. білім беру мекемелерінің мамандарынан қажетті мәліметтерді алу;

4.2. біліктілігін арттыруға ;

4.3. шағымдармен және оның жұмысына баға беретін басқа да құжаттармен танысу, оларға түсінік беру;

4.4. АМО жұмысын, білім беру мекемелерінде әдістемелік жұмысты жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу.

3. Жауапкершілік

5.1. Білім бөлімінің ішкі еңбек тәртібі ережелерін, бөлім бастығының, аудандық әдістемелік кабинет меңгерушісінің заңды өкімдерін, осы Нұсқаулықта белгіленген лауазымдық міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін әдіскер еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

5.2. Өз лауазымдық міндеттерін атқаруына ( орындамауына) байланысты учерба әдістемелік кабинетіне кінәлі келтіргені үшін әдіскер Еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шектерде материалдық жауаптылықта болады.

6. Лауазым бойынша қарым-қатынас, байланыс .

Әдіскер:

6.1. РМК жоспарына сәйкес сағаттық жұмыс аптасы режимінде жұмыс істейді;

6.2.белгіленген тәртіппен уақытша болмаған әдіскерді немесе әдістемелік кабинет меңгерушісін ауыстырады;

6.3. уақытша болмаған кезеңде РМК-ның басқа қызметкері ауыстырылады;

6.4.РМК меңгерушісінен нормативтік-құқықтық және әдістемелік сипаттағы материалдарды алады, тиісті құжаттармен қол қойғызып танысады, олардың тиісті сақталуын қамтамасыз етеді;

6.5. ауданның білім беру мекемелерінің әкімшілігімен және басқа да қызметкерлерімен өз құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпаратпен жүйелі түрде алмасады ;


Лауазымдық нұсқаулық
Гуматитарлық цикл бойынша әдіскер  

Мұратбек Әлихан Ақылбекұлы

 

1.Жалпы ережелер:

Осы лауазымдық нұсқаулық Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 6 бұйрығымен бекітілген Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік тарифтік-біліктілік сипаттамаларының негізінде әзірленді .338.
Әдістемелік кабинеттің әдіскері білім бөлімінің бастығымен қызметке тағайындалады және босатылады.
Демалыс және еңбекке уақытша жарамсыздық кезеңіне оның міндеттері РҚБ басшысының бұйрығы негізінде ҚР заңнамасына сәйкес РМК әдіскеріне жүктелуі мүмкін .
 Әдістемелік кабинетінің әдіскері болуы тиіс жоғары кәсіби білімі, жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес педагогикалық немесе басшы лауазымдардағы, жоғары біліктілік санаты.
Әдіскер тікелей әдістемелік кабинет меңгерушісіне бағынады.
Әдістемелік кабинет әдіскері білуі тиіс: ҚР Конституциясын, ҚР "Білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын»,

      "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңын және басқа да білім беру ұйымдарының қызметі мәселелері бойынша нормативтік актілерді, білім берудің мемлекеттік стандарттарын, жас ерекшелік психологиясы мен педагогикасы негіздерін, дидактика принциптерін, оқытудың жалпы және жеке әдістерін, білім беру процесін ұйымдастыру жүйесін, ББП анықтау, қорыту және тарату әдістемесін, аудан мұғалімдерінің ӘБ жұмысын.

 2.Лауазымдық міндеттері

             Аудан педагогтарымен әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңде әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерттейді. Аудан мектептерінің қазақ тілі мен әдебиетін, орыс тілі мен әдебиетін, иннострон тілін оқыту бойынша әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Қазақ тілі мен әдебиеті, Орыс тілі мен әдебиеті, иннострон тілі мұғалімдерінің біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.  Аудан мектептері оқушыларының және педагогикалық қызметкерлердің олимпиадаларын, конкурстарын, семинарларды, озық тәжірибе мектептерінің отырыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді.

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің инновациялық және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарының нәтижелерін, "тіл туралы"Заңның орындалуын,ШЖМ-дағы оқу-тәрбие процесін , аралас мектептер мен қазақ тілінде оқытатын мектептердің нәтижелерін талдайды және қорытады. Оралман - балаларды оқытуға және оралман-мұғалімдерді жұмысқа орналастыруға мониторинг жүргізеді.

Оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне кеңес беру және практикалық көмек көрсетеді. Оқыту мен тәрбиелеудің озық технологиялары бойынша ақпаратты жинақтайды және таратады. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің ӘБ жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді. Оқушылардың конкурстарын, көрмелерін, олимпиадаларын, слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша қажетті құжаттаманы ұйымдастырады және әзірлейді.  Жас мамандар мен жоғары оқу орындарының түлектері – қазақ тілі мен әдебиеті, Орыс тілі мен әдебиеті, иннострон тілі мұғалімдері бойынша деректер банкін жасайды.  Білім бөлімі қызметкерлерінің "тіл туралы" Заңының орындалуына және мемлекеттік тілде құжаттарды жүргізуге жетекшілік етеді және әдістемелік кабинеттің құжаттарын мемлекеттік тілге аударады .

3. Құқық.

 Әдіскер құқылы :

1.АББ мамандарынан қажетті мәліметтерді алу;

2.Өз біліктілігін арттыруға

3. шағымдармен және оның жұмысына баға беретін басқа да құжаттармен танысу , олар бойынша түсінік беру;

4. АМО жұмысын, білім беру мекемелерінде әдістемелік жұмысты жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізеді. 

4. Жауапкершілік.

 1. Білім бөлімінің ішкі еңбек тәртібі Ережелерін, бөлім басшысының, аудандық әдістемелік кабинет меңгерушісінің заңды өкімдерін, осы Нұсқаулықта белгіленген лауазымдық міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін әдіскер еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

2.Әдіскер ҚР еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

 


 

Лауазымдық нұсқаулық
  Спорт әдіскері

Мұратбек Әлихан Ақылбекұлы

 

1.Жалпы ережелер

1.1. Осы лауазымдық нұсқаулық Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 бұйрығымен бекітілген Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік тарифтік - біліктілік сипаттамаларының негізінде әзірленген. Нұсқаулық Қазақстан Республикасының "Білім туралы" 27.07.2007 ж.№319/111 есебімен құрастырылған.

1.2. Әдістемелік кабинеттің әдіскері білім беру бөлімінің бастығымен РМК меңгерушісінің ұсынысы бойынша оның міндеттерін РМК-ның басқа қызметкеріне жүктелуі мүмкін. Міндеттерді орындау еңбек туралы заңнамаға және білім бөлімі туралы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

1.3. Әдістемелік кабинетінің әдіскері болуы тиіс жоғары кәсіптік білімі және жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес педагогикалық немесе басшы лауазымдардағы.

1.4. Әдіскер тікелей әдістемелік кабинет меңгерушісіне тапсырылады.

1.5.Әдістемелік кабинет әдіскері білуі тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы" , "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беру ұйымдары қызметінің мәселелері бойынша басқа да нормативтік актілер; білім берудің мемлекеттік стандарттары; педагогикалық психология және жас ерекшелік психология негіздері;

Дидактикалық құралдар, жалпы және жеке оқыту әдістері, білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін ұйымдастыру жүйесі, білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктері, педогогогогтары жұмысының тиімді нысандары мен әдістерін анықтау, қорыту және тарату әдістемесі; оқу - бағдарламалық құжаттамалар әзірлеу принциптері мен тәртібі; педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері; әдістемелік және ақпараттық материалдарды жүйелеу принциптері; еңбек туралы заңнама негіздері; ережелер мен нормалар.

2. Лауазымдық міндеттері

            Әдістемелік кабинеттің әдіскері ауданның ( қаланың) педагогикалық ұжымдарымен әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңде әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді. Тауық мәселесі бойынша білім беру ұйымдарын әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Мамандықтар бойынша педогогогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.

(Дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбелері), семинарлар, озық тәжірибе мектептерінің отырыстары, конкурстар, педогогикалық қызметкерлердің олимпиадасы .

Педагогтер мен білім беру ұйымдарының инновациялық және тәжірибелік – эксперименттік жұмыстарының нәтижелерін талдайды және қорытады.

Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу - әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда консультациялық және практикалық көмек көрсетеді. Педагогтарға көмек көрсету үшін Библиографиялық топтастықтар, әзірлемелер , тестілік және басқа да материалдар құрастырады, білім беру ұйымдарының оқу – әдістемелік кабинеттеріне, аудан (қала) педагогтарына мәлімет беру . Оқыту мен тәрбиелеудің аударма технологиялары бойынша ақпаратты жинақтайды және таратады. Педагогтердің, білім беру ұйымдарының басшыларының неғұрлым нәтижелі тәжірибесін зерделейді, жүйелейді, жинақтайды, мониторинг жүргізеді және таратады. Педагогикалық қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді . Оқушылардың конкурстарын, көрмелерін , олимпиадаларын, слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша қажетті құжаттамаларды ұйымдастырады және әзірлейді. Білім беру ұйымдарының аудиовизуалды интерактивті оқыту құралдарына қажеттілігін және қолданыстағы педагогикалық деректер банкінің талаптарын талдайды. Қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.

Отандық және әлемдік тәжірибені оқыту мен тәрбиелеудің озық технологиялары бойынша ақпаратты қабылдайды және қайта таратады. Әдістемелік Кеңес отырыстарына материалдар дайындайды.

Дене тәрбиесі мен АӘД дамыту жөніндегі өңірлік бағдарламалардың жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.

Дене шынықтыру, АӘД пәндері бойынша жетекшілік етеді.

3 Құқық.

Әдіскер құқылы:

4.1. білім беру мекемелерінің мамандарынан қажетті мәліметтерді талап ету;

4.2. біліктілігін арттыруға ;

4.3. шағымдармен және оның жұмысына баға беретін басқа да құжаттармен танысу, оларға түсінік беру;

4.4. АМО жұмысын, білім беру мекемелерінде әдістемелік жұмысты жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізеді.

4 жауапкершілік

5.1. Білім бөлімінің ішкі еңбек тәртібі ережелерін, бөлім бастығының, аудандық әдістемелік кабинет меңгерушісінің заңды өкімдерін, осы Нұсқаулықта белгіленген лауазымдық міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін әдіскер еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

5.2. Өз лауазымдық міндеттерін атқаруына ( орындамауына) байланысты учерба әдістемелік кабинетіне кінәлі келтіргені үшін әдіскер Еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шектерде материалдық жауаптылықта болады.

5. Взаимоотнашения бойынша байланыстары .

Әдіскер:

6.1. РМК жоспарына сәйкес сағаттық жұмыс аптасы режимінде жұмыс істейді;

6.2.белгіленген тәртіппен уақытша болмаған әдіскерді немесе әдістемелік кабинет меңгерушісін ауыстырады;

6.3. уақытша болмаған кезеңде РМК-ның басқа қызметкері ауыстырылады;

6.4.РМК меңгерушісінен нормативтік-құқықтық және әдістемелік сипаттағы материалдарды алады,тиісті құжаттармен танысады.

6.5. ауданның білім беру мекемелерінің әкімшілігімен және басқа да қызметкерлерімен өз құзыретіне кіретін іс-шаралар бойынша ақпаратпен жүйелі түрде алмасады .


Лауазымдық нұсқаулық
  Мектепке дейінгі білім беру әдіскері

Куандыкова Гульнаш Жумагатовна

1.Жалпы ережелер

        1.Аудандық әдістемелік кабинеттің мектепке дейінгі тәрбие және оқыту жөніндегі әдіскері АМК меңгерушісінің ұсынысы бойынша білім беру бөлімінің бастығымен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі әдіскердің демалысы және уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде оның міндеттері АМК-ның басқа қызметкеріне жүктелуі мүмкін. Міндеттерді орындау еңбек туралы заңнамаға және білім бөлімі туралы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

         2.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі әдіскер жоғары кәсіптік білімі және педагогикалық немесе басшы лауазымдарда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.

         3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі әдіскер жоғары кәсіптік білімі және педагогикалық немесе басшы лауазымдарда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.

       4.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі әдіскер тікелей әдістемелік кабинет меңгерушісіне бағынады.

2. Лауазымдық міндеттері

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жөніндегі әдіскер мынадай лауазымдық міндеттерді орындайды::

 1.Мектепке дейінгі мекемелердің әдістемелік жұмысын ұйымдастырады;

 2.Мектепке дейінгі мекемелердің жұмыс жағдайын талдайды және оның тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлейді;

3.Мектепке дейінгі мекемелер тәрбиешілерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді;

4.Мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілеріне қызметтің тиісті бағыттары бойынша консультациялық және практикалық көмек көрсетеді;

5.Мектепке дейінгі мекемелердің әдістемелік материалдарын, оқу құралдарын, оқулықтарын басып шығарудың перспективалық жоспарларын әзірлеуге қатысады;

6.Фронтальды тексерулерді ұйымдастыру.

7.Мектепке дейінгі дайындық бойынша есеп дайындайды.

8.Мектепке дейінгі мекемелерді жаңа оқу жылына дайындау.

9. Жетекшілік ететін мәселелер бойынша жоғары тұрған органдарға ақпарат, есептер дайындау.

3. Құқық

Мектепке дейінгі тәрбие жөніндегі әдіскер:

1.Білім беру мекемелерінің мамандарынан қажетті мәліметтерді талап ету;

2.Повышат біліктілігін;

3.Шағымдармен және оның жұмысына баға беретін басқа да локументтермен танысу, олар бойынша түсініктеме беру;

4.АМО жұмысын, білім беру мекемелерінде әдістемелік жұмысты жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізеді.

 4.Жауапкершілік

1.Білім бөлімінің ішкі еңбек тәртібі Ережелерін, бөлім бастығының, аудандық әдістемелік кабинет меңгерушісінің заңды өкімдерін, осы Нұсқаулықта белгіленген лауазымдық міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін мектепке дейінгі тәрбие жөніндегі әдіскер еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

2. Мектепке дейінгі тәрбие жөніндегі әдіскер өзінің лауазымдық міндеттерін атқаруына байланысты әдістемелік кабинетке зиян келтіргені үшін Еңбек және азаматтық заңдармен белгіленген тәртіп пен шектерде материалдық жауаптылықта болады.


Лауазымдық нұсқаулық
  Кадр бойынша әдіскер

Жакаева Марал Сайлаубековна

1.Жалпы ережелер

1. Кадр жөніндегі әдіскер мамандар санатына жатады.

2. Кадр жөніндегі әдіскер лауазымына жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе бастапқы кәсіптік білімі, белгіленген бағдарлама бойынша арнайы дайындығы және бейіні бойынша кемінде 3 жыл, оның ішінде осы кәсіпорында кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар тұлға тағайындалады.

3. Кадр бойынша әдіскер лауазымына тағайындау және одан босату бұйрықпен жүргізіледі.

4. Кадр жөніндегі әдіскер білуі тиіс:

4.1. Қызметкерлердің қозғалысы мен есебі бойынша құжаттаманы жүргізу бойынша заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, әдістемелік материалдар.

4.2. Трудой ҚР Кодексі .

4.3. Құжаттардың орындалуын бақылау нысандары мен әдістері.

4.4. Кәсіпорынның құрылымы мен штаты.

4.5. Еңбек кітапшаларын және кәсіпорын қызметкерлерінің жеке істерін ресімдеу, жүргізу және сақтау.

4.6. Жұмысшылар кәсіптерінің және қызметшілер лауазымдарының атауын, белгілі бір жұмыстың жалпы және үздіксіз өтілін, жеңілдіктер мен өтемақыларды белгілеу тәртібі.

4.7. Кадрлар қозғалысын есепке алу және есеп беру тәртібі.

4.8. Ұйым қызметкерлері туралы деректер банкін жүргізу тәртібі .

4.9. Іс жүргізу негіздері.

4.10. Есептеу техникасы, коммуникация және байланыс құралдары.

4.11. Ішкі еңбек тәртібінің ережелері.

4.12. Еңбекті қорғау ережелері мен нормалары.

5. Кадр бойынша әдіскер өз жұмысында басшылыққа алады:

5.1. Бөлім туралы ереже .

5.2. Лауазымдық нұсқаулықпен.

6. Кадр жөніндегі инспектор болмаған кезде (демалыс, ауру, т.б.) оның міндеттерін бөлім басшысының бұйрығымен тағайындалған тұлға орындайды, ол олардың тиісті орындалуына жауапты болады.

2. Лауазымдық міндеттері

Кадр бойынша әдіскер:

1. Кадр бөлімі басшысының өкімдері, бұйрықтары мен тапсырмаларының уақытылы орындалуын бақылауды жүзеге асырады.

2. Бастапқы құжаттаманың біріздендірілген нысандарына сәйкес кәсіпорынның, оның бөлімшелерінің жеке құрамының есебін жүргізеді.

3. Еңбек заңнамасына, бөлім басшысының ережелері мен бұйрықтарына сәйкес қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды және жұмыстан босатуды , сондай-ақ кадрлар бойынша басқа да белгіленген құжаттаманы ресімдейді.

4. Жұмысқа қабылдау кезінде таныстырады ережелеріне туралы пән туралы жұмыс уақыты және демалыс уақыты.

5. Қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария және өртке қарсы қорғау, Еңбекті қорғау ережелері мен нормалары бойынша нұсқамаға жібереді.

6. Қызметкерлердің жеке істерін қалыптастырады және жүргізеді, оларға еңбек қызметіне байланысты өзгерістер енгізеді.

7. Біліктілік, аттестациялық, конкурстық комиссиялар үшін қажетті материалдарды дайындайды және қызметкерлерді көтермелеуге және марапаттауға ұсынады.

8. Еңбек кітапшаларын толтырады, есепке алады және сақтайды, еңбек өтілін есептеуді жүргізеді.

9. Жұмыс істеушілерді көтермелеу және марапаттау туралы еңбек кітапшаларына жазба жүргізеді.

10. Басқа мекемелерге ұсыну үшін қызметкерлердің осы және бұрынғы еңбек қызметі туралы анықтамалар береді.

11. Еңбек кітапшалары мен қосымша парақтарды қатаң есепке алады.

12. Еңбек кітапшаларын және оларға қосымша парақтарды қабылдау мен беруді тіркеуді жүргізеді.

13. Қызметкерлердің сандық, сапалық құрамы және олардың кәсіпорын қызметкерлері туралы деректер банкіне қозғалысы туралы ақпарат енгізеді, оның уақтылы жаңартылуы мен толықтырылуын бақылайды.

14. Қызметкерлерге демалыс берудің есебін жүргізеді,кезекті Демалыс кестелерінің жасалуына және сақталуына бақылауды жүзеге асырады.

15.  Кадрлардың қозғалысы мен тұрақтамауының себептерін зерделейді, оны төмендету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысады.

16. Бөлімде еңбек тәртібінің жағдайына және қызметкерлердің ішкі және еңбек тәртібінің ережелерін сақтауын бақылауды жүзеге асырады.

19. Еңбек тәртібін бұзу есебін жүргізеді және әкімшілік, қоғамдық ұйымдар мен еңбек ұжымдарының тиісті шараларды уақтылы қабылдауын бақылайды.

20. Кадр бөлімінің қызметтік тапсырмаларын орындайды .

3. Құқық

Кадр жөніндегі әдіскер:

1. Кәсіпорын басшылығының қызметіне қатысты шешімдерінің жобаларымен танысу.

2. Өз құзыретіндегі мәселелер бойынша кәсіпорын басшылығының қарауына кәсіпорынның қызметін жақсарту және қызметшілердің жұмыс әдістерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу.

3. Бөлім басшылығының тапсырмасы бойынша бөлімшелерден өзінің лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті ақпараттар мен құжаттарды сұратуға.

4.Кәсіпорын басшылығынан өзінің лауазымдық құқықтары мен міндеттерін орындауға жәрдем көрсетуді талап етуге құқылы.

4. Жауапкершілік

Кадр жөніндегі әдіскер жауапты:

1.Осы лауазымдық нұсқаулықта көзделген өз лауазымдық міндеттерін тиісінше орындамағаны немесе орындамағаны үшін-қолданыстағы еңбек заңнамасымен белгіленген шекте.

2.Өз қызметін жүзеге асыру барысында жасалған құқық бұзушылықтар үшін-ҚР қолданыстағы әкімшілік, қылмыстық және азаматтық заңнамаларымен анықталған шектерде.

3. Материалдық залал келтіргені үшін-ҚР қолданыстағы Еңбек және азаматтық заңнамасымен белгіленген шектерде.


Лауазымдық нұсқаулық
Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі әдіскер

Кусаинова Динара Сериковна 

1.Жалпы ережелер

1. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды бастапқы есепке алудың деректер банкін қалыптастыру.

2. Қорғаншылықтағы және қамқоршылықтағы балалар бойынша деректер банкін қалыптастыру.

3. Патронаттағы балалар бойынша деректер банкін қалыптастыру.

4. Ата-аналары ата-ана құқығынан айырылған балалар бойынша деректер банкін қалыптастыру.

5. Мемлекеттік мекемелерге ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау бойынша деректер банкін қалыптастыру.

6. Кәмелетке толмағандарға қорғаншылық және қамқоршылық белгілеу, мемлекеттік мекемелерге балаларды анықтау бойынша қаулылар дайындау.

7. Ата-ана құқығынан айыру туралы материалдар бойынша сотқа талап арыздарды дайындау.

8. Мүлік тізімдемесін құру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың жеке және мүліктік құқықтарын қорғау.

9. Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау мәселесі бойынша мекемелер мен ұйымдарға сұрау салу, хаттар дайындау.

10. Қорғаншы және қамқоршы органның жылдық, тоқсан сайынғы есептерін дайындау.

11. Тиісті мамандандыру бойынша хаттар мен шағымдармен жұмыс.

12. Қорғаншылық және қамқоршылық бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын орындау.

2. Лауазымдық міндеттері

        Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мен жасөспірімдерді анықтауға, олардың орналасу түрі мен нысанын анықтау немесе қажетті әлеуметтік, құқықтық, материалдық, педагогикалық және басқа да көмек көрсету мақсатында белсенді қатысу.

Кәмелетке толмаған балалар тәрбиеленетін қолайсыз отбасылармен профилактикалық жұмыс жүргізу, бұл ретте аудандық әкімшілік жанындағы кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі комиссиямен, ішкі істер бөлімінің кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі инспекциясымен тұрақты байланыс жасау.

Мектеп педкеңесінде балаларды қорғау мәселелерін белсенді түрде көтеру және қарастыру.

Қамқорлықтағылардың тұру жағдайларына, олардың оқуына, мінез-құлқына, бос уақытын бақылау жүргізу. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруға ықпал ету. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, қараусыз қалған балаларды, мемлекет, қоғам көмегіне мұқтаж балаларды анықтау бойынша акцияларға қатысу.

Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған кәмелетке толмағандардың, сондай-ақ ата-аналары оларды тиісті тәрбиелеуді қамтамасыз етпейтін балалар мен жасөспірімдердің өмір сүру және тәрбиелену жағдайларына бастапқы тексеру жүргізуге және мектеп директорына ұсынуға; тексеру нәтижелері бойынша қорытындысымен қоса тексеру актісін жасауға міндетті. Кәмелетке толмаған адамға тиесілі мүлік анықталған жағдайда оның тізімдемесін жасау және оның сақталуына шаралар қолдану.

Қорғаншы (қамқоршы) немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алушы болуға тілек білдірген адамдарды анықтау.

Жәрдемақы тағайындау үшін қажетті құжаттарды алуға көмек көрсету, кәмелетке толмаған баланы балалар интернат мекемесіне, отбасына тәрбиелеуге, оқу орнына жұмысқа орналастыруға көмек көрсету.

Қорғаншылыққа (қамқоршылыққа) берілген балалар мен жасөспірімдердің есебін жүргізу, олардың тәрбиесіне, оқуына, денсаулық жағдайына, материалдық-тұрмыстық ұстауына, оларға тиесілі мүліктің сақталуына, қамқоршылардың (қамқоршылардың) өз міндеттерін орындауына жүйелі бақылауды (жылына кемінде 2 рет) жүзеге асыру, сондай-ақ қорғаншыларға (қамқоршыларға) және қамқорлықтағы балаларға жан-жақты көмек көрсету.

Білім бөлімімен, кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі комиссиямен, сынып жетекшілерімен бірлесіп, кәмелетке толмағандарды тәрбиелеу мен тұрудың тұрғын үй жағдайларын тексеруге және ата-анасының бөлек тұрған кезінде тәрбиелеуге байланысты мәселелер бойынша қорытынды дайындауға, баланың (олардың балаларының) тұратын жері туралы ата-аналар арасындағы келіспеушіліктер, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың тегін беру, өзгерту, кәмелетке толмаған балаға тиесілі мүлікті пайдалану туралы ата-анадан немесе басқа адамдардан балаларды алып, ата-ана құқықтарын қалпына келтіру.

Халық арасында (ауыл қонысы шегінде) балаларды тәрбиелеу және балалық шақты құқықтық қорғау мәселелері бойынша әңгіме, консультациялар, қолданыстағы заңнаманы түсіндіру, ата-аналар жиналыстарында, сондай-ақ жеке әңгімелесуде баспасөзде сөз сөйлеу түрінде үгіт-көпшілік жұмыстарын жүргізу.

Отбасы мен мектептің өзара іс-қимылына ықпал етудің ең оңтайлы жолдарын табу мақсатында мектептің ата-аналар комитетімен байланысты жүзеге асырады.

 2. Құқық :

         Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау және тәрбиелеуге байланысты мәселелер бойынша ата-аналарға, басқа да азаматтарға сауалнама жүргізу.

Материалдық немесе басқа көмек көрсетуге қаражат алу мақсатында ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың ата-аналары жұмыс істеген немесе қорғаншылары (қамқоршылары) жұмыс істейтін ұйымдармен, мекемелермен байланыс орнату.

Білім бөлімінің сенімхаты бойынша кәмелетке толмаған балаларды тәрбиелеуге, құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты істерді қарау кезінде сотта сөйлейді.

Білім бөлімінің тапсырмасы бойынша балаларды ата-аналардан (немесе басқа адамдардан) айыру туралы сот шешімдерін орындауға, сондай-ақ баланы ата-анасының біреуіне беруге қатысу.


                               

Лауазымдық нұсқаулық
Лауазымы: кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі әдіскер

Оздоева Оксана Владимировна

1.Лауазымдық міндеттері.

      Білім беру ұйымдарында және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың тұрғылықты жері бойынша жеке тұлғаны тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар тұлғасының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын зерттейді. Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, қиындықтары мен проблемаларын, даулы жағдайларды, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді.
      Кәмелетке толмағандардың әлеуметтік қорғалуын, мүліктік және мүліктік емес құқықтарын қамтамасыз етеді. Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілерінің, тәрбиешілердің жұмысын үйлестіреді және жоспарлайды. Ата-аналар комитетімен, қамқоршылық кеңесімен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді. Уақытылы әлеуметтік көмек көрсету және қолдау мақсатында оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайларын талдайды. Жүргізілетін әлеуметтік жобалар мен бағдарламалардың ықтимал салдарын болжайды.
      Балаларды әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша іс-шаралардың орындалуын ұйымдастырады. Әлеуметтік қорғалмаған отбасы балаларының, жетім балалардың және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың жәрдемақыларымен және зейнетақыларымен қамтамасыз етілуін бақылауды жүзеге асырады. Бітірушілерді жұмысқа орналастыру мәселелері бойынша бақылауды қамтамасыз етеді. Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушылар мен тәрбиеленушілер үшін оқулықтар, тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру жөніндегі жұмысты қамтамасыз етеді және үйлестіреді.
      Есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы жасалуын, дұрыстығын және белгіленген тәртіпте тапсырылуын қамтамасыз етеді.
      Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Неке және отбасы туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы", "арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", " Сыбайлас", Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңын және білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді; педагогика мен психология негіздерін; білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын; педагогиканы, педагогикалық психологияны, шаруашылық қызметті, еңбек туралы заңнаманы; еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын; педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, экономика, қаржы-шаруашылық қызмет, Қауіпсіздік
      Біліктілікке қойылатын талаптар: Жоғары педагогикалық білім және педагогикалық жұмыс өтілі немесе білім беру ұйымдарында басшылық лауазымдарда кемінде 3 жыл.

Жаңартылған күні: 01.01.1970 06:00
Құрылған күні: 23.01.2024 12:13

Текст